REGULAMIN HURTOWNI INTERNETOWEJ
- 1 Postanowienia wstępne
Hurtownia internetowa MODELLO dostępna pod adresem internetowym www.modellocollection.pl, prowadzona jest przez Sukru Cuneyt Isbilen prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą PAKO SUKRU CUNEYT ISBILEN, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 952-001-35-45 REGON 010689531
Niniejszy regulamin skierowany jest do Przedsiębiorców i określa zasady i tryb zawierania z Przedsiębiorcą Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu.
- 2 Definicje
Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą PAKO SUKRU CUNEYT ISBILEN, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 952-001-35-45, REGON 010689531
Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
Hurtownia – hurtownia internetowa prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.modellocollection.pl
Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Hurtowni), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający stworzenie konta w serwisie
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
- 3 Kontakt z Hurtownią
Adres Sprzedawcy: Centrum Handlowe PTAK PASAŻ ZACHODNI BOX 11, ul.Rzemieślnicza 95-030 RZGÓW
Adres e-mail Sprzedawcy: modellocollection8@gmail.com
Numer telefonu Sprzedawcy: +48 533 676 677
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy:
PLN 73 1160 2202 0000 0003 2480 1953
EURO 28 1160 2202 0000 0003 2480 2763
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9-14 (GMT+1).
- 4 Wymagania techniczne
Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- a) urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
- b) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- c) włączona obsługa plików cookies,,
- 5 Informacje ogólne
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Hurtowni internetowej z infrastrukturą techniczną Klienta.
Przeglądanie asortymentu Sklepu wymaga uzyskania hasła od Sprzedawcy. Uzyskanie hasła może odbyć się drogą mailową, telefoniczną bądź bezpośrednio w sklepie.
Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie możliwe jest po uzyskanie przez Klienta hasła po podaniu odpowiednich danych Sprzedawcy zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu.
Ceny podane w Sklepie wyrażone są w PLN (złoty polski). W przypadku transakcji dokonywanych wewnątrz Polski do ostatecznej kwoty zamówienia doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. W przypadku sprzedaży na rzecz zagranicznych Przedsiębiorców podatek VAT nie jest pobierany.
Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt+ VAT 23%. Koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Hurtowni w trakcie składania Zamówienia i zakładce Dostawa jest naliczana przez firmę kurierską DPD zgodnie z cennikiem tejże firmy. Firma MODELLO nie ponosi odpowiedzialności za zmiane cen przez przewoźnika w trakcie realizacji zamowienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży
Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Hurtowni w opisie Produktu.
- 6 Zakładanie Konta w Hurtowni
Aby założyć Konto w Hurtowni, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
- a) Imię i nazwisko
- b) Nazwa firmy
- c) Numer identyfikacji podatkowej
- d) Numer telefon
Zarejestrowanie się w Sklepie jest darmowe.
Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.
- 7 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
wejść w zakładke sukienki po uprzednim otrzymaniu hasła dostępu;
wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „dodaj zamówienie” (lub równoznaczny);
przejść do zakładki zamówienie, gdzie należy wypełnić wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia
W polu "informacje dotyczące zamówienia" w 2 kroku zamówienia należy wpisać kolory danego modelu, który chcemy zamowić. W przypadku braku informacji hurtownia będzie kontaktować się z Klientem.
kliknąć przycisk “Składam zamówienie”. W ciągu 24h skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić, zaproponować modyfikację lub anulować zamówienie.
- 8 Oferowane metody dostawy oraz płatności
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu: a) Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa (na terenie Polski), b. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: Centrum Handlowe PTAK Pasaż Zachodni box 27, ul. Rzemieślnicza 35 95-030 Rzgów
Klient może skorzystać z następujących metod płatności: Płatność za pobraniem (na terenie Polski) lub przelew na konto (tylko przy przesyłkach zagranicznych)
Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Hurtowni.
- 9 Wykonanie umowy sprzedaży
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Hurtowni i akceptacji zamówienia przez Sprzedawcę zgodnie z § 7 Regulaminu.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca w ciągu 24h godzin (w dni robocze) skontaktuje się z Klientem w celu przekazania informacji na temat dostępności Produktu w hurtowni. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia lub jego modyfikacji zgodnie z życzeniem Klienta. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail lub sms na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej lub numeru telefonu Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail lub sms zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
W przypadku wyboru przez Klienta:
- płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. b. płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki.
Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie.
Zamówienia.
W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób, wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie zadeklarowanym przez Sprzedawcę podczas kontaktu telefonicznego. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta lub drogą telefoniczną.
W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin.
Dostawa Produktu odbywa się na terenie Europy.
Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy”.
Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
- 11 Reklamacja i gwarancja
Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
Sprzedawca nie udziela gwarancji na Produkt.
Suwaki nie podlegają reklamacji. Nie naprawiamy suwaków ani ich uszkodzeń wyrządzonych przez Państwa klientów w sklepach.
- 12 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:a) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.b) Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.c) Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- 13 Dane osobowe w Hurtowni internetowej
Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Hurtowni internetowej jest Sprzedawca.
Dane osobowe Klientów gromadzone przez administratora za pośrednictwem Hurtowni internetowej zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
Odbiorcami danych osobowych Klientów Hurtowni internetowej mogą być:a) W przypadku Klienta, który korzysta w Hurtowni internetowej ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- 14 Postanowienia końcowe
Umowy zawierane poprzez Hurtownię zawierane są w języku polskim.
ZWROTÓW i WYMIAN NIE PRZYJMUJEMY.
Wymiana lub zwrot towaru ze względu na defekt w tkaninie lub jego uszkodzeniu należy zgłosić do 7 dni kalendarzowych od dnia zakupu. W innym przypadku nie będzie uwzględniany.
Towar zakupiony na wyprzedaży nie podlega zwrotom i wymianom.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.